Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Tijanić - Srpska elita je temeljno opljačkala i izdala državu

Komentari (104) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 avgust 2013 21:19
!!!
A ti si im pomagao u obmanu naroda.
Preporuke:
238
27
2 četvrtak, 22 avgust 2013 21:26
Kosovo i Metohija su Srbija
Ovaj intervju je baš izazovan- izaziva na povraćanje.
Preporuke:
204
38
3 četvrtak, 22 avgust 2013 21:30
Milos
Da je imao dva zumanca onda bi ovako govorio i pisao 2000., 2001., 2002., 2003. Onda kada je vredelo pisati i kada se zbog tog pisanja moglo izgubiti nesto. Sada je dzaba pricati opste poznate stvari. Novac je opran, zemlja okupirana, krivci na pozicijama na kojima su nedodirljivi.
Preporuke:
216
12
4 četvrtak, 22 avgust 2013 21:31
O čemu ovaj priča?
Šta je poenta? I on je ta elita.
Preporuke:
184
16
5 četvrtak, 22 avgust 2013 21:38
Goran Jevtović
Zbog ovog licemernog prevrtljivca, originalnog izdanaka titoizma, autošovoniste i internacionaliste, poslušnika onih koji vladaju Srbijom iz Londona, nad Srbima se vrlo uspešno sprovodi pravi psihološko-propagandni rat i potpuno ispiranje mozgova.
Čovek koji je zaslužan za stvaranje srpskog Fabijanskog društva.

Čovek koji je zaslužio da ga zajedno sa ispostavom BBC-ija koju zovemo RTS, srušimo i oteramo zauvek na smetlište istorije.
Naravno, preko Palate pravde gde bi trebalo da objasni gde su otišli grdni milioni građana Srbije namenjeni tzv. javnom servisu.
Preporuke:
252
32
6 četvrtak, 22 avgust 2013 22:06
Rio Lobo
Tijanić svakako misli na državu Jugoslaviju... Tijanić je kao vino, što stariji to bolji... Neko ko hoće da bude novinar u Tijaniću može imati uzor. Srpska elita je osamdesetih godina postavila svoje ciljeve i od tada ne govori mnogo već radi na tim ciljevima, svako je našao svoju ulogu...
Preporuke:
37
163
7 četvrtak, 22 avgust 2013 22:08
FETIŠ JEDNAKOSTI
Da li mi se samo čini, ili to vidimo masonsko rukovanje A.V?!
Preporuke:
98
6
8 četvrtak, 22 avgust 2013 22:12
Mrtva tišina
Ćutali smo kad je Tadić lomio Srbiju, je l' da? Onda ćutimo i dalje. Samo proevropski.
Preporuke:
130
8
9 četvrtak, 22 avgust 2013 22:21
Dao sve od sebe
Nisam iščitao do kraja. Stadoh kod "Šta biste vi kao intelektualac..."
Preporuke:
140
14
10 četvrtak, 22 avgust 2013 22:30
@ Rio Lobo
Pa to su ti anacionalni postkomunisti. Očigledno je da to komunističko društvo bilo tako licemerno da se izrodijo soj ljudi gde su lični interesi bili nad društvenim.
Preporuke:
95
7
11 četvrtak, 22 avgust 2013 22:53
o sebi sve najlepše
Kao i uvek, veoma zanimljiv, i isto tako, kao i uvek, pošten samo toliko koliko je u njegovom interesu.
Inače, ne bi tražio platu od 5.000 evra i vozio džip.

I rekao bi ko (ili šta - procenat?) ga je naterao da s Đilasom potpiše ugovor o davanju celokupne reklamne minutaže RTS za bagatelu.
Preporuke:
153
4
12 četvrtak, 22 avgust 2013 22:54
Brisel
Kada je on bio u svakoj vlasti nije čudo što ste propali i što su vas opljačkali. Takva je sudbina Srbije ;sami ste krivi jer u stvari vi boljih nemate.
Preporuke:
23
69
13 četvrtak, 22 avgust 2013 23:09
Pavle Sarapa
Kakvo prijatno iznenadjenje! Odavno nism video ovako dobar tekst - dijagnozu stanja u Srbiji. Najvise me cudi da to dolazi bas od Tijanica. Posto ga licno ne poznajem - oslanjao sam se na tudja misljenja i cudio se kako se on sve vreme odrzava tu gde je. Sada vidim da on ima "dobrog stofa". mnoge stvari on pogadja tacno u sredinu. Njegovom opisu kako smo dosli dovde, mozda se samo mora dodati da su medjunarodne ekonimske sankcije posluzile kao efikasan katalizator nastanka ovoga sto danas imamo a ne mozemo ga se osloboditi. Nakon sankcija vise nista sto je normalno i regularno nije moglo da radi. Samo sverc, legionari i hvalisavi patriote su imali prolaz. Mnogi koji su pomagali drzavu, pola su sklanjali za sebe i to je danas deo nase elite. Verujem da nije nama Zapad uveo sankcije zbog ubijanja Muslimana i Hrvata njego da se maksimalno oslabi i jeftino rastoci nagomilana drustvena imovina. Ova Tijaniceva analiza, bez obzira na povod i zakasnjenje, vredna je svacije paznje.
Preporuke:
43
91
14 četvrtak, 22 avgust 2013 23:32
mrks
kaze Tijanic..."bez RTS bi Srbija bila umobolna...". dodao bih, ...sa RTS je postala mnogo umobolna.
Preporuke:
77
14
15 petak, 23 avgust 2013 00:31
Turas
Ovaj je intervju za one koji su juče preko Karpata došli u Beograd,pa još neznaju koja je "veličina" A. Tijanić.Video kako svaka kuka može da glumi paragraf, pa ajde da se dohvati i on pera.Papir svašta trpi dok mediji na Balkanu trpe još više-obzirom ko ih vodi- od istine ni traga.
Preporuke:
71
12
16 petak, 23 avgust 2013 00:51
Ica
Milošević je za sve vas i gospodin i drug i domaćin i patriota i državnik... Možete da mu pljunete pod prozor, nebitnjakovići.
Preporuke:
94
20
17 petak, 23 avgust 2013 00:52
s.p.Lajković
Čekaj, zar nisi i ti deo te elite? Pa daješ im podršku svakodnevno !
Preporuke:
81
1
18 petak, 23 avgust 2013 04:57
sokrat
@Rio Lobo

Vino što je starije sve više zaudara na bure.
Preporuke:
61
8
19 petak, 23 avgust 2013 07:34
Mićunović
Osnovno pitanje - ko je rodio ili izrodio ovog! Svi, Tito-Partija, komunizam, Đinđić, Čeda, Nataša Kandić i Biserko, Tadić, Nikolić, Dačić, Tači, Milo, Servo-Verko, G-ovci...? Interesantno je da se između Tijanića i Vučića valja STANjINISTIČKA moć. Nigde naroda, samo batina i uterivanje u pamet. U tor ili torove - po sistemu globa-lizma. Lepo piše Tijanić, slatko i sa MUKOM, tipično ispiranje. Kako sme da pominje Branu Crnčevića? Ovaj filozof budućnosti ne pomenu državu, narod, slobodu. Finger ili ofinger koji drži svaku odeću i obuću. Sa crnom majicom.
Preporuke:
74
4
20 petak, 23 avgust 2013 07:36
Lola
koji licemer , kaže za bolji javni servis trebaju kadrovi i pare .....kao sada nemaju para i kadrova da pozovu onu trojicu izdajnika i da ih pitaju javno zašto krše ustav srbije .......čovek kako izgleda iznutra tako je i spolja reče Anica Dobra pre neki dan povodom svog lepog izgleda ...
Preporuke:
54
4
21 petak, 23 avgust 2013 07:50
moma
Iza čovek asa takvim koeficientom moći u Srbiji su obično nastajal zgarišta...
Preporuke:
41
3
22 petak, 23 avgust 2013 07:51
Lovćenac
E moj Sarapa. Lepo zbori. Čitaj malo između redova, ima mnogo prostora. Mnogo više piše. Tijanić
Preporuke:
28
7
23 petak, 23 avgust 2013 07:52
bojana
Odavno nisam pročitala reč "intelektualac", a bolje da nisam ni sada.
Preporuke:
42
6
24 petak, 23 avgust 2013 07:53
Miloš Kikić
"Ali je problem što javnim prostorom vladaju oni prvi kao dokaz šta su Srbiji učinili izabrani članovi nove finansijske elite stvorene na belim čarapama, dugačkom noktu na malom prstu, ručku na potpis i pištolju." kaže gospodin Tijanić, ali mu ne pada na pamet da kaže, a ni novinaru da ga upita, koliki je njegov, Tijanićev, lični doprinos tome.
Preporuke:
65
1
25 petak, 23 avgust 2013 08:00
A.Semjonov
Formalno pravno Tijaniac je kriv i treba utuziti za izdaju profesije od koje je (na)pravio licnu karijeru a na racun poreskih obveznika.
Preporuke:
48
5
26 petak, 23 avgust 2013 08:14
...
Šta je Tijanić ovde nije bitno, ovde on secira leš,anatomski precizno i pokazuje gledalištu koje je sledeće na redu.Voleli ga mi ili ne stvar je ličnog ukusa ali dati ovako lep primer na šta nam je pala politička elita,društvo i sa njom naravno naša Otadžbina je retko!Ako bude iskren u knjizi biće to jedan lep primer za istoriju Srbije ako preživi?
Preporuke:
46
5
27 petak, 23 avgust 2013 08:14
1984
Kada su intelektualne gromade digle pero, da su seljaci digli kuku i motiku, štetočine bi bile na nekom drugom mestu, a država spašena. Dakle, čeka se kuka i motika da ispiše originalnu istoriju Srbije i ponovo stvori normalnu državu.
Preporuke:
49
1
28 petak, 23 avgust 2013 08:20
Karl Marks-naš duhovni vođa
Tvorac žute štampe u Jugoslaviji.
Sećam se njegovih tekstova sa početka karijere.

Neuspešan privatnik sa državnom imovinom. Imati: nacionalne frekvencije, ogroman prostor i tehniku, mnogobrojno sposobno ljudstvo, ime i tradiciju RADIO TELEVIZIJA SRBIJA, ogroman finansijski marketinški prostor, i dovesti RTS u bankrot, to može samo tabloidni novinar.

Željko Mitrović je mnogo bolji i pošteniji.
Preporuke:
54
13
29 petak, 23 avgust 2013 08:22
ZORAN
Pitanje gubitka elite srpskog naroda je ključno za rešavanje svih problema. Srbija je posle ustanaka počela da stvara svoju elitu tako što su potomci srpskih vojvoda išli u Evropu da se obrazuju a zatim da to znanje prenesu na svoju zemlju koja se dizala iz pepela.Za vek ipo do 1941. dobili smo četvrtu generaciju tih elitnih porodica. Tada je po planu nacista i komunista počelo uništavanje. Prvo su nacisti počeli sa streljanjima,a od 1944. polupismeni sa srpskim imenima od Like, Hercegovine i Crne Gore nastaviše da streljaju i to samo školovane Srbe, profesore univerziteta, oficire i dr. i na njihova mesta dobismo njih koji i sada vladaju.da pomenemo seču profesora na Medicinskom fakultetu 50tih godina prošlog veka. Ubistva oficira koji su se vraćali iz zarobljeništva 1945. ubistva novinara, profesora i glimaca 1945. u Beogradu i mnogo dr.Kao u pčelinjoj košnici kada ugine matica, trut počne da igra njenu ulogu, a pošto ne polaže jajašca novih pčela, vremenom to društvo umire.Tako je i i sa Srbijom.
Preporuke:
70
9
30 petak, 23 avgust 2013 08:33
Milos Stankovic
Covek za koga znamo gde ce sigurno biti za 5 godina - uz aktuelnu vlast. Ako neko u jeftinom demagogu poput Vucica vidi mesiju, onda je jasno o cemu se radi. Ljudi koji su u bednoj Srbiji navikli na stabilna primanja od nekoliko desetina hiljada evra mesecno, sto legalno, sto nelegalno, imaju samo jedan strah - da se jednoga jutra probude i shvate da toga vise nema! Sve sto rade je podredjeno izbegavanju takvog scenarija.
Preporuke:
54
1
31 petak, 23 avgust 2013 08:43
Covjek
I tako, zivjeli su srecno do kraja svog zivota, trista godina i trideset jos...vladao je bezgresno, milostivo i mudro. Imao je mnogo djece, koji su licili na njega, osim sto su bili ljepsi i mladji... Bilo bi posteno da ovako tijanic zavrsio svoj hvalospjev o veleizdajniku vucicu. Nas narod, kroz poslovicu "Ko o cemu, .....o postenju" je rekao mnogo.
Preporuke:
41
2
32 petak, 23 avgust 2013 08:50
Denis
Bez obzira sto god ko mislio o Tijanicu,ipak zakon o pretplati je prosao kroz skupstinu,a Vucic ga je svojevoljno suspendovao!Znaci ko je na vlasti moze da krsi ustav i zakone do mile volje???
Preporuke:
25
1
33 petak, 23 avgust 2013 08:58
spiritus sancti
Kada je početkom 80-ih, drugarica Planinc proglasila moratorijum (jer "najbolja" ekonomija na svetu nije mogla da bankrotira), Partija je, preko republičkih i saveznih Službi, a pod direktnom upravom Zapada, koji je hteo svoje pare nazad (plus kamate), rešila da liberalizuje trulež zvani SFRJ. Tada su lansirane mnoge "omladinske" novine i njihovi frontmeni. Ta, kao pobuna, u režiji Partije i Službi zvala se: Mladina, Polet, Intervju, itd, itd. Iz tih krugova, trebao je da na vlast stupi "crveni podmladak", koji je onu političku moć koju su oteli očevi, trebalo da transformiše u ekonomsku (zato su deža vi prezimena koja i danas vedre i oblače). Mnogo je tih komunističko-službinih medijskih kadrova sa eks-ju scene, a pogotovo iz Beograda. Šta reći o Vuku D, tipičnom kadru zapadnog dela bivše države? Naravno, saglasnost na izbor kdrova, tzv urednika i glodura, davali su takojevići: Stambolići, Markovići (Draža) i dr. Tako smo dobili i Gorana M dopisnika RTB iz Vašngtona, preteču dopisnice
Preporuke:
59
0
34 petak, 23 avgust 2013 09:06
spiritus sancti 2
iz iste varoši koja danas vedri i oblači. 90-ih je medijske kadrove određivao bas-gitarsta iz B. Palanke, Jovica S, a 2000 se sve to vratilo na isto, na čemu je i bilo, uostalom. AT je simbol: eto, on skroman, nemoćan, sa više sreće nego škole i znanja, ostade na vrhu:80, 90, 2000-ih, pa i u drugoj deceniji novog milenijuma. Šta je rekao u svojoj pompeznoj i bučnoj praznini za Vučića, a što nije već govorio za sve moćne i doživotne i bez ograničenja trajanja mandata u proteklih 30 godina. Istovremeno je bio na svim stranama: i kod Stambolića i Kod Slobe, i kod Mire ministar, u slobodnoj Dalmaciji svedok-saradnik i kod Đinđića šef kampanje i kod Koštunice direktor RTS, odakle ga niko ne smeni, a kao kadar je URS-a. Trebalo bi ukinuti Službe na jedno 50 godina i otvoriti arhive. Ali... to je nama naša borba dala. Vidimo se u narednom životu.
Preporuke:
73
0
35 petak, 23 avgust 2013 09:13
Samuilo prostačina
On je pisao o drugima,da bi sebe učinio višim,boljim, duhovitijim.Onaj ko nije učio školu, nadoknađuje svoj nedostatak,time što sve druge od značaja, hoće da stavi u svoj oblaporni i široki duhovni džep.Toliko je naučio da se igra paradoksima , da je izgubio meru za istinu.Preuveličano njegovo duhovno sočivio nas pomalo vređa.Ne one o kojima piše nego one koji to čitaju.Izgleda, kad piše, da vidi više, a on smao blefira da bi bio, to što po obrazovanju ne bi mogao da bude.On je dokaz da škola ne može da ubije "genija".Postigao je više nego što zaslužuje,jer je to što je posgtigao, postigao na strahu od svog poganog jezika a ne od istine i mudrosti.
Preporuke:
52
2
36 petak, 23 avgust 2013 09:13
Stanić Milan
Neverovatno,koliko se dugo ovaj čovek zadržao na javnoj medijskoj sceni Srbije.Opservacija kolege Jevtovića je ubitačna,ali nije sav problem u tome.Meni će ostati nepoznanica kako ovaj čovek oseti opasnost za sebe i pre samih državnih kreatora jedne ideologije i politike -"šta je pisac hteo da kaže",prestroji se u hodu i naravno ostane ne živ,nego svaki put sve više učvrsti svoju poziciju.Dovoljno je pogledati RTS i njegovu uređivačku politiku.Ali, ne samo RTS - štampani mediji korak po korak postaju sluge vlasti.U Srbiji se polako spušta zavesa-ZBOGOM DEMOKRATIJO!
Preporuke:
45
6
37 petak, 23 avgust 2013 09:18
Agaton
Iskljucivo govorim o moci zapazanja-pisanja.E,tu je :deka: tijanic nenadmasan. Culi ste me;nenadmasan.
Jedno od najvecih novinarskih pera u srpskoj istoriji.
Majstore,moja kapa pred vama dolje.
E,sad za razne Zike,Stanojevice i Dediceve....Tu mu oprostiti ne mogu.
Cane je stigao i mnoge na noge digao....
Njemu se ne dize ni pritisak...
Knjiga koja ce doci pred citaocima bice bestseler.
Preporuke:
16
33
38 petak, 23 avgust 2013 09:20
dragon13
Onaj koji nije uvideo podilazenje Vucicu taj nije razumeo sustinu ovog razgovora.
Preporuke:
55
2
39 petak, 23 avgust 2013 09:20
Stanić Milan 2
Stanić M.@ ZORAN
Za miloga Boga odmaknite se već jednom od streljanja,polupismenih Ličana i Hercegovaca i držite se teme.Ako nemate šta pametnije reći makni te se sa sajta-Vaš prilog pošaljite e- Novinama,to tamo ima prođu.
Preporuke:
16
25
40 petak, 23 avgust 2013 09:31
Radgost
E,a sad nastavi da pišeš za Vjesnik i Slobodnu Dalmaciju kao i devedesete.Onda si preporučio gedžama da opanak šiljkan modernizuju ugradnjom farova.
Preporuke:
53
1
41 petak, 23 avgust 2013 09:38
SPAS
Koncentracija moći ništa ne znači ukoliko se istovremeno ne ostvari koncentracija pozitivnih ideja. Vučić je dugo u politici i vidi se da se suočava sa deflacijom u idejama. Neke bazične ideje i shvatanja je "morao" da promeni. Srbija nema izgrađen sistem vrednosti, a nema ni političke volje da ga uspostavi.Javni servis u informativnom programu je video servis Vlade i političara, na kojem redovno defiluje pedesetak ličnosti. On reklamira sudstvo, tužilaštvo, policiju, jer nema vesti podsredstvom kojih se srpske glave ne bombarduju slikama i informacijama o hapšenjima, krivičnim prijavama,optužnicama,borbi protiv kriminala, kao da je to najvažnije u životu, osim što kod nekoga može izazvati osećaj zluradosti ili straha, a od toga se ne živi ni lepše ni bolje! Vučić ima daleko manje vremena nego što mu Tijanić daje, jer narod polako uviđa da "udbaški sinovi i unici" ne mogu više ovaj narod gurati ka samouništenju!!!
Preporuke:
50
0
42 petak, 23 avgust 2013 09:45
Konobar
Na kraju karijere malo je i uz našeg Zokija kada kaže da su ga izveli na streljanje. Ali zaboravlja u stilu "ako Đinđić preživi, Srbija neće". To je bilo u vreme kada je služio Koštunicu isto kao što sad služi Vučića dizanjem u nebesa njegov "koeficijent moći". Taj "koeficijent moći" je rezultat izborne prevare nezapamćene u svetu. Kod takvih može da prođe kao Mesija i Laza pripravnik za ministra i ekspert Guzenbauer sa iskustvom iz "Štrabag" i "Alpine" koji je navijao da Austrija prva prizna državu Kosovo. Baš je pravi egzemplar "elite" u Srbiji. Hvala Bogu dolazi OKTOBAR ali malo žešći od onog iz 2000, sve maske su pale. Ili Srbija ili oni.
Preporuke:
72
5
43 petak, 23 avgust 2013 10:07
POSLUŠNOST MAŠINE
Bilo je u prošlom broju "Svedok" kako je Milica Nedić, u dnevniku RTS, imala beddž koji 99% podseća na NATO znak. Ima o tome i u najnovijem broju, i oklajn.

Da podseća "tek" 40%, bio bi to već skandal. A ovako, treba to posmatrati kao tešku tragikomediju ovih pokorno-slugeranjskih šrafa mašine. Jer u suprotnom, mož čovek da izludi...
Preporuke:
41
2
44 petak, 23 avgust 2013 10:22
POSLUŠNOST MAŠINE
Teorija zavere, ludilo, slepilo, marketing, moda ili - najava?
Kako je NATO "ušao" u Drugi dnevnik RTS-a
Piše: Vladan Dinić


...Kvalitetna i objektivna informacija zahteva novac. Poštujte rad novinara i pomozite opstanak slobodnog novinarstva. Kupite Svedok na kiosku.

http://www.svedok.rs/index.asp?show=89001



Pa procenite sami koliko podseća a njega. Ovaj put nećemo opotsvesti, implantima,...

http://postimg.org/image/i506z2tpb/
Preporuke:
21
2
45 petak, 23 avgust 2013 10:35
Petar Pantelić
Mislim da nije nebitno ko je i šta je A. Tijanić. Koliko god izgledalo da je on gromada koja grmi kad govori, uvek nekako grmi hvalospeve svojim gazdama. Iz toga zaključujem da je on ustvari -poltron, koji se uvek okreće tamo gde mu se čini da je veći komad sira. Čak i sada, kada objavljuje knjigu u kojoj treba da predstavi svoje "životno delo", on ne može da se uzdrži, već je gromoglasno opleo o Vučićevim sposobnostima. Lepo kaže naš narod: "Što kolevka odljuljala, to motika zakopala". Osim podatka o godinama provedinim na rukovodećim funkcijama u medijima u Srbiji, iza njega neće ostati ništa vredno (ograđujem se za slučaj da čovek ima porodicu, u tom slučaju možda i ostane nešto vredno). Sve u svemu, promašen slučaj. Zato, zaboravite A. Tijanića!
Preporuke:
43
1
46 petak, 23 avgust 2013 10:48
Nislija
bravo POGODAK U sred.sAMO NAPRED TICO.Ovi kvazi patrioti rodoljubi bi da jedemo korjenje i okrecemo kontejnere.
Preporuke:
3
38
47 petak, 23 avgust 2013 11:06
Mihajlo
@Konobar
A Vi ipak priželjkujete novi 5-i oktobar... Samo žešći i krvaviji. Čekao sam kad ćete to reći. Sva priča o Šešelju koji će doći i pokrenuti Ustavni sud, o Šešelju - supermenu, o crnoj trojci i izdajnicima...sve je to trolovanje za žute, Čedu i Čanka, Živkovića i već ko se nađe na toj strani. Od supermena do superhika. Konobar, zar ne?
Preporuke:
8
41
48 petak, 23 avgust 2013 11:41
1984
Naše intelektualno dignuto pero je u suštini dobošar koji se oglašava s trgova tipično s "Ahtung, ahtun, daje se na znanje ..."
Preporuke:
27
1
49 petak, 23 avgust 2013 12:35
Trećepozivac
@MihajloI ja priželjkujem novi 5. oktobar. I to mnogo žešći i još više rušilački. (Krvav nije bio ni onda, ne podmećite!) Odnarođena kriminalna vrhuška, njih nekoliko stotina koji se od 1990. vrte i međusobno smenjuju na vrhu države kao na ringišpilu, koju je neko lepo nazvao DRŽAVNO DNO, treba da zna šta joj VEĆINA naroda misli i želi. Ona većina koja više NEMA ŠTA DA IZGUBI, iza sebe nema ništa jer su im sve "pojeli skakavci" i popile krvopije, a ispred sebe ima samo "grozni, mutni bezdan".Gnušate se što govorim ovako? Reći ćete: govor mržnje! Novokomponovani termin za verbalni delikt! Novogovor EU-fanatika i demagoga koji sebe nazivaju demokratama! Ako je tako, "demokratski" me okujte u lance i bacite u tamnicu da ne remetim mir.
Preporuke:
39
5
50 petak, 23 avgust 2013 12:41
Apelujem
Na sve patriote i istinske intelektualce sa ovog sajta. Generalizacija u društvenim naukama je opasan metod zaključivanja. Ne treba žigosati sve komuniste, nacionaliste, internacionaliste, kosmopolite, liberale, četnike, germanofile, rusofile, demokrate, titoiste... Svaka od tih grupa nije nastala slučajno i treba primeniti analitički metod. Evo npr. ruski komunisti su stvarali najbolje inžinjere na svetu koji su prvi poleteli u kosmos. Ruralne jugoslovenske komunjare su negacija komunizma i kontraprimer. Mi ovde imamo posla sa "ljudima-amebama" koji nemaju ideologiju. Za koga je Tijanić? Za Miru, Đinđu ili Aleka??? Je li on liberal ili komunista? Je li on srpski nacionalista i velikosrbin kad pominje Srbima "narikače iz Vasojevića"? Tijanić je sve i ništa. Savija se kao glista. Nema kičmu. A takav je i Dačić i Vučič i Nikolić i Drašković i pola Srbije tj. drugosrbijanci. To su vernici zapada koji od Srba prave nižu rasu-oni koji su prateći. Nemac je master, Srbin je slejv.
Preporuke:
53
4
51 petak, 23 avgust 2013 13:41
PARTIJSKI STRUČNjAK
petak, 23 avgust 2013 12:41
Apelujem

...Svaka od tih grupa nije nastala slučajno i treba primeniti analitički metod. Evo npr. ruski komunisti su stvarali najbolje inžinjere na svetu koji su prvi poleteli u kosmos.


usi još danas koriste petokraku na vojnoj tehnici. Ona za Rusiju znači simbol pobede nad Sotonom, pre svega. A u Srbiji ona (opravdano)predstavlja simbol svega antisrpskog, razbojničkog,....

Pa i sam Vizentalje rekao da se komunizam i nacizam razlikuju najviše u rtorici. Ovi poslednji su planove Sotone predstavljali zavijenima u oblandu, dok su naccisti bili "iskreni". Mnogo "poštenije- ako se ja pitam.

Pokojni vokikostić je rekao da ga titinipioniri podseaju na Hitlerjugent. Ili nešto slično.
Preporuke:
14
5
52 petak, 23 avgust 2013 13:41
old fashion Srbin
Tijanić je oličenje upravo onoga protiv čega se tobože bori: on je oličenje agresivne, nasrtljive, laktaške, prevrtljive "elite" koja je Srbiju odvela u propast. Ali moram da naglasim jednu činjenicu koju je usput i neobavezno pomenuo, a da je verovatno potpuno nesvestan koliko je ona tačna i važna:

za pet godina pojaviće se neki populista sa kečetom i planom o ujedinjenim Albancima kao hegemonima Balkana. Taj domino efekat srušiće ceo Balkan.


Ovo je suština naše budućnosti, ova provalija prema kojoj srljamo potpuno nespremni, nesposobni i nezainteresovani za to kako ćemo se odbraniti od tijanićevih kulturoloških istomišljenika sa prokletija, od nasrtljivih i agresivnih šiptara. Mislite o tome kako su nas tijanić i hiljade njemu sličnih preveli iz statusa ponosnog i junačkog naroda u status bedne raje.
Preporuke:
40
1
53 petak, 23 avgust 2013 14:03
albanopolis
eto šta su najveća novinarska pera u srpskoj istoriji,ha,ha,ha
Preporuke:
5
36
54 petak, 23 avgust 2013 14:10
Turas
"Mihajlo i sl.."Naš narod lepo priča ali nema ko da razume;ko se dima ne nadimi taj se vatre ne ogreja. 5 oktbra nije bilo ni dima gosn.Mihajlo,- dije tek vatra.? Da li vi uopće(tako je govorio Broz) želite da se "ogrejete" ?
Preporuke:
20
2
55 petak, 23 avgust 2013 15:21
Mihajlo
Turas
A da ovaj put spalite Skupštinu "Kosova"?
Preporuke:
18
2
56 petak, 23 avgust 2013 15:33
Arsenije
Sam stil pisanja-razmišljanja mu je zreo i vrlo kvalitetan.Zrači originalnom srpskom lepotom koju je usvojio od Crnčevića, Kapora, Bečkovića...vredi proveriti dokle je dogurao u knjizi koju najavljuje. Sve ostalo je ljudsko dno. Karakterno se ceo može svesti na javno izrečenu ličnu maksimu "Ko nije na vlasti za mene je mrtav".
Preporuke:
31
1
57 petak, 23 avgust 2013 15:38
nn
Svaki put kad sam digao pero na nekog, dizao sam ruku na sebe

S obzirom da je covek bio "sluga svih rezima" rekao bih da je to bilo neizbezno. Nastavlja u tom maniru, ni malo iznenadjujuce.
Preporuke:
22
1
58 petak, 23 avgust 2013 15:45
@albanopolis
cuo sam da imate neke kandidate-novinare za prestizne evropske nagrade u oblasti poturanja lazi i laganja, sto se na Zapadu veoma ceni, ni Nobel nije nedostizan.
Kada se dodeli Nobel za mir onome ko vodi bar 3-4 rata istovremeno, moze da se da Nobel za istinu onome iz cijih usta izlazi sama laz. To je bar bezazleno u odnosu na ratnu nagradu.
Preporuke:
31
1
59 petak, 23 avgust 2013 17:21
Visarion Trećepozivcu
Naravno, nezadovoljstvo onim što se kod nas zbiva je nadam se opšte.Ono nekoliko procenata Srba koji su zadovoljni,možemo zanemariti.Sem ako su tačni ovi "metrononi" koji mere raspoloženje birača i vele da Vučić nadmašuje sve ostale.Ali protivu koga da se dignemo i u ime šta da napadamo i rušimo.
Meni se čini da je popularnost Vučića psihoza nesvesnog osećanja da smo užasno i sa svih strana pokradeni i to sa najviših mesta.Onaj ko ih zabavlja obećanjima da će stati na put krađama(uhapsio nejvećeg)taži taj osećaj za pravdom.Ali da li je on sam smislio tak način da se u srbiji stekne popularnost ili su ga tamo gde je bio dva puta, i gde nas skeniraju sa svih strana, rekli da to uradi a zatim da da Kosovo.I to ne on , nego Dačić.On će tercirati ali u prvom planu neće biti.
A sve što smo preživeli otuda je režirano.Mi smo propali ne zbog Miloševića,, nego zbog sankcija,i bombardovanja.Tu je naš sunovrat.Ma šta da učinimo neko drugi nam kroji kapu.Kako protivu njega.Možemo da dubimo ,on je bog.
Preporuke:
18
0
60 petak, 23 avgust 2013 17:48
Serb
To je obmana da je Vučić stvarno moćan čovek u državi. Prevara! Pravi moćnici su sakriveni od javnosti i tu su već decenijama na vrhu piramide moći u Maloj Srbiji i ostalim srpskim i antisrpskim susednim državama, plen je podeljen odavno a Vućić nema ni trunku moći i stvarne vlasti. Borba protiv korupcije je lažna, predstava za javnost (PUBLIC RELATIONS)!
Preporuke:
26
0
61 petak, 23 avgust 2013 18:50
djoka
. E sad je kasno tijanicu tvoje obavestenje narodu,kada i vrapci na grani znaju sve to. Drugo,tijanicu,moras reci i za kojeg neprijatelja RTS radi,a i radio svih ovih 13 godina. Za srpski narod RTS nije radio,velicao upravo bas sve te pljackase veka srbije,a na RTS niko ni da zucne. A sto nisi rekao na vreme sve to i da jednostavno ne budes prvi covek te izdajnicke RTS. Ta "Srpska elita koja je temeljno opljackala i izdala drzavu" je uradila i uz pomoc RTS-a na cijem si celu sve vreme. Zasto to nisi obelodanio ranije, saopstio javno i napustio-dao ostavku na celu te neprijateljske RTS. Nisi,jer si se i ti tijanicu spadas u tu tzv."srpsku elitu",pljackasku druzinu,koja je ovaj narod ojadila do gole koze. A neprestano si ih HVALISAO,dodvoravao... Sramota.
Preporuke:
28
0
62 petak, 23 avgust 2013 19:16
Sirig Sirig
Ljudi, mi u Srbiji i Vojvodstvu, mislim Sremu, Bačkoj, Banatu i Baranji, još uvek živimo slobodno, gladni – a slobodni. Evropa, amerika i njihovi građani mogu samo da riču, da jedu brzu hranu, da jure ko muve bez glave. Ustvari nemaju ništa. Imaju samo gazde, banke. Narod ima da jede, da pije. Kao u toru, sve je regulisano, odn uramljeno, najviše zabranjeno. Šta ćemo mi Dedže i zdrav misleći narod tamo. U njih je sve smišljeno, sve je mašina. Tamo je čovek mašina, robor, bez kočnica. Jure u bespovrata. Ruše sve što nije uramljeno, zabranjeno. E Evropi ćer i stoka, povrđe i voće da se disciplinuje, da sve uđe u teglu, sve jednako. Tako i Tijanić! Uvek u svakoj tegli. Kao ogurec.
Preporuke:
32
1
63 petak, 23 avgust 2013 19:23
siniša
Vučić= moć Srbije
Dačić= pravna država Srbije
Nikolić= ugled Srbije, kako u svetu tako i kod kuće
Tijanić = slika Srbije

Đoković, Jeremić, Kusturica i još neki ne liče ni na šta u Srbiji živih, možda u Srbiji mrtvih ili Srbiji budućih.

Od 70% mladih ljudi, ispod 30 godina, a bude ih dnevno oko 10, koje ja srećem u Srbiji svi teže idealu da imaju normalnu i običnu ženu ili muža i da imaju običan i normalan posao u struci, školi, zanatu koji su učili, u Srbiji ili negde u svetu prvenstveno Evropi.
30% su sponzoraši i sponzoruše odnosno onakvi kakve ih vidi Tijanić.

Kako je moguće da od 2/3 stanovništva Srbije koji podržavaju Vučića ni jedan mi se nije tako predstavio niti sam ja zaključio da ga podržava u poslednju godinu dana.

Podržavaju ga oni koji podržavaju svakoga ko je na vlasti. Ne kažem da i takvih nema podosta, ali se ne predstavljaju u javnosti i nisu pouzdani.
Preporuke:
33
1
64 petak, 23 avgust 2013 20:17
miš
Svaki put kad sam digao pero na nekog, dizao sam ruku na sebe


Ajd da neko mlađi, neiskusniji, nezaštićen, nepovezan sa svim političkim generacijama i orijentacijama, manje bogat i gramziv, kaže ovako nešto ...
Ovako - ja u tim rečima čitam samo patetiku, samohvalu, lukrativno i lukavo predstavljanje čoveka koji se odlično snašao zahvaljujući svojim ne malim sposobnostima. Čoveka koji sve vreme zna šta, kako i zašto radi, uvek u svoju dobit, retko na opštu. Čoveka koji je jak u mnogo čemu, ali je u najdubljoj svojoj dubini, upravo zbog svojih znatnih potencijala - slabić.
Znam da je vreme teško za one koji imaju hrabrosti, i da je on zato odabrao samo da se pravi da ih ima i prodaje raji takvu sliku o sebi.
Preporuke:
26
0
65 subota, 24 avgust 2013 00:48
Šorom šajke, a Dunavom Tijanići
Ovaj tip je nedoškolovan. On je nevaspitan, nekulturan, drzak. U svim režimima je služio.Prije neki dan je pričao kakao je Tadić vladao sa nekom vračaraom kao u vreme Asteka i Maja. Eto, dobri i pošteni Nikolić obeća u predizbornoj kampanji da će ga skinuti. Tijanić je čudo neviđeno. Šta zna Tijanić o kulturi i civilizaciji Asteka i Maja. Ostavili su iza sebe svetska čuda u svim oblastima (prvi su bilu u mnogim naukama, prvi su računali ispod nule, imali svemirske letilice) a on ih tretira kao babe vračare. Sramota. Morao bi za ovo da se izvini potomcima Asteka i Maja.
Preporuke:
23
4
66 subota, 24 avgust 2013 11:08
au mile
Ogavni panegirik čoveku koji se borio za granice Karlobag- Karlovac- Virovotica, da bi posle svega izdao svu svoju ideologiju, državu, narod, i uz pomoć Brisela i apsolutne konterole medija stekao takvu moć da je Slobodan Milošeević bio malo dete za njega.
Najgore od svega što u ovom intervjuu Tijanić Vučića smatra za mesiju čija je misija da Srbiju povede napred.
A kuda? Bez Kosova, bez digniteta, bez kičme, put EU je zaista jedini put kojim može ići. A njegovi najvažniji poduhvati biće ubrzanje daljeg uništenja Srbije, i predaje svih državnih resursa multinacionalnim, zapadnim kompanijama. Idu EPS, Telekom, šume, vode, oranice, pa i Tijanićev RTS. I raja će ga kao svako stado slediti do trenutka kada shvati da nema šta da jede i da je gost u svojoj sopstvenoj zemlji, bez dostojanstva i časti.
E tada bi trebalo da rulja preraste u masu koja će zbrisati ove izdajnike, koji su izdali sve, prijateljstvo, čast, sebe, državu.
Preporuke:
23
1
67 ponedeljak, 28 oktobar 2013 21:33
Jasna*
Pamticu cu ga po njegovoj cuvenoj recenici o nosacima kovcega kao testamenta Zorana Djindjica.Britkog ,ostrog jezika ,i sa petljom,baratao je recima kao macem,malo je takvih novinara.Divila sam mu se kad god je isao "uz vetar",a najvise u vreme DOSovske "slobode",kad je retko koji novinar sem njega smeo da zucne protiv oslobodilaca i Velikog "reformatora".Ipak nazalost RTS mu je svezao jezik,kako sam rece.
Zao mi je Tijanica.Neka mu je laka zemlja.
Preporuke:
34
9
68 ponedeljak, 28 oktobar 2013 22:25
Marko Gay
@ Jasna*

Ipak nazalost RTS mu je svezao jezik,kako sam rece.


Nije, govorio je kroz RTS.

Morao je naravno biti donekle poslusan, bez toga nema opstanka, ali bio je do kraja subverzivan.
Preporuke:
14
12
69 ponedeljak, 28 oktobar 2013 22:25
Srbin Obični
Među Srbima i ostalimo Aleksandar Tijanić ostavio je trag svom postojanju. Bilo je tu i dobrih i loših stvari. Znao je reći mnogo štošta što drugi u tom ternutku nisu smjeli ili znali reći, a imao je i izgrađen samozaštitni mehanizam protiv sile na vlasti. Bio je i Evropljanin. Naravno da se čovjeku koji je kudio ali i opsluživao razne garniture na vlasti, može štošta prigovoriti i reći. Danas mi se čini da je zaista bio neka vrsta kauboja među automobilima. A kauboja je bilo raznih.

Bog da mu dušu prosti i neka mu je laka zemlja.
Preporuke:
25
9
70 ponedeljak, 28 oktobar 2013 22:28
mio mir
A , sad, tisina, samo tisina.
Preporuke:
19
1
71 ponedeljak, 28 oktobar 2013 23:08
thinking maize
Jednostavno, NEMA GA. Drugo, RAZMISLITE još jednom o onima koji viču "POSLE MENE POTOP"!? Treće, URADITE NEŠTO za SVOJU ZEMLjU, a time i za svoje POTOMKE, ali NE NA NAČIN A.T. i njegovih IDOLA!? Najviše što možete ostaviti svojim unucima jeste da MIRNO SPAVAJU i da ih NIKO NE PROZIVA: "E, to su POTOMCI TOGA i TOGA, što je UPROPASTIO TO i TO!?" Jer, AKO MI NE BUDEMO bili "Bili" i NE "ZAKOPAMO" OVAKVE, UKOPAĆE ONI NAS! Do sada su nas UKOPALI VEĆ DO VRATA!? Nije mnogo ostalo da ŽIVU Srbiju UKOPAJU!?
Preporuke:
37
5
72 ponedeljak, 28 oktobar 2013 23:21
Mićunović
Zbogom Tijaniću, svi ćemo za tobom. Za Vučićem nikako.
Preporuke:
19
4
73 utorak, 29 oktobar 2013 01:16
Svevlad
Vučić i Dačić, uz sve kosovske traume, prvi su Srbi koji su shvatili da status kvo deset puta više košta Srbe nego Albance. Ima trenutaka u politici kad naciju morate lečiti protiv njene volje, jer ima nacija koje više vole svoje bolesti nego svoje lekare.


Uz svo dužno poštovanje prema pokojniku:

Ako Vučić, Dačić (i Nikolić) predstavljaju lekare bolesne srpske nacije, onda je stvarno bolje da taj i takav pacijent umre.
Preporuke:
33
1
74 utorak, 29 oktobar 2013 01:43
Dinja
Ili ga mrzis, ili ga volis.
Samo, moras da ga postujes!
Dinja
Preporuke:
11
25
75 utorak, 29 oktobar 2013 09:27
budimo Srbi
O pokojniku sve najbolje.

Nek mu Bog oprosti sve voljne i nevoljne grehe, neka počiva u miru. Bog da mu dušu prosti.

A sad, ima valjda nešto važnije za čitanje i komentarisanje, ima gladnih dečijih usta u ovoj Srbiji kao nikad do sada, ima ljudi u očaju kao nikada do sada, ima toliko toga da se prosto ne zna odakle krenuti.

Mrtve ostavimo Bogu a o živima brinimo.
Preporuke:
11
4
76 utorak, 29 oktobar 2013 09:38
@Marko Gay@Jasna*
Prema kome, tačnije prema čemu, je bila usmerena njegova subverzija?
Preporuke:
5
0
77 utorak, 29 oktobar 2013 11:55
Rđosav
Naživeo se Tijanić. Sećam se, sredinom `90-tih, pred kafanom `Smederevo` (to sada valjda drži Frano Lasić pod nekim drugim imenom) Tijanić parkira džipa - crnoga, golemoga kao kuća, takvoga je samo Arkan vozio... A sad rekoše da je živeo tamo kod Enjuba, ekskluziva, sigurno je i kvadratura odgovarajuća, krupan čovek beše, baš ogroman. Rano ga odnese neka boljka, a tu smo svi isti, bez šanse, protiv bolesti i protiv smrti, svi - i on pa i ja koji nemam za točak od džipa. Smrt je tako... - neopoziva.
Preporuke:
24
2
78 utorak, 29 oktobar 2013 13:34
nemamo državu
Ljudi odlaze, samo je TV-Bastilja večna! Ako smem da dodam, državu treba da brani narod a ne vlast zato name je i onako kao što kaže naslov!
Preporuke:
12
0
79 utorak, 29 oktobar 2013 23:33
Marko Gay
@ anonimni

Prema kome, tačnije prema čemu, je bila usmerena njegova subverzija?


Nazalost, prema nama.

On je LICNO bio snishodljiv i javno pun hvale prema svakoj vlasti, domacoj i inostranoj, misleci da ce time da nas zavara.

Pogotovu sto je racunao da ne znamo srpski jezik.

Ali kao sto vidite, znamo vas jezik. I mogli smo sami da pratimo program RTS-a.

Taj program je jako opasan. Previse bunta i subverzije naseg poduhvata na million otvorenih i suptilnih nacina. Takav RTS je bio balvan oboren na sred puta.

Televizija u Srbiji je elektronska crkva, sa ogromnim uticajem. Nije preterano reci da je danasnja Srbija jednako Tijanic.

Pogledajte kakva osecanja Srbi zaista gaje prema Zapadu (a ne sta moraju da govore i rade pod prisilom ili ucenom) pa ce vam biti jasnije kakva je i kolika odgovornost Tijanica za istrajni anti-zapadni kurs srpske nacije.
Preporuke:
4
2
80 sreda, 30 oktobar 2013 00:00
Rđosav
E sad - nek` oprosti pokojnik, ali meni će biti zanimljivo ponašanje Klera: da li će biti parastosa pre kremiranja? Kol`ko znam, Crkva brani spaljivanje, ali u poslednje vreme - po sistemu: plati pa može sve - drže se parastosi i pri kremaciji. Što je nonsens, kremacija je dokaz da je pokojnik bio deklarisani ateista. Sve se izvrnulo...
Preporuke:
5
1
81 sreda, 30 oktobar 2013 08:39
dragoslav pavkov @ Rđosav
Kakav će biti stav klera... Ako mislite na isti onaj o kome piše Marko - neće ga biti; kod njih je podanički mentalitet toliko jak da mnogi ni nakon 40 dana neće verovati da "ga" više nema. Ovaj drugi kler je još gori - postoji tarifa za svaku "versku uslugu", ma postoji indulgencija... Izdaja zemlje - toliko i toliko, opelo samoubici - nešto manje... Ali da ne širimo priču, nije lepo.
Preporuke:
4
0
82 sreda, 30 oktobar 2013 10:44
Rđosav
Da, indulgencija za biznismene nižeg ranga, a zadužbinarstvo za krupne ribe (uporedi: Stanko Subotić) - ima tu kontinuiteta sa srednjovekovnom praksom, nije da nema...

Nego - nije prilika.
Preporuke:
2
2
83 sreda, 30 oktobar 2013 14:30
thinking maize@ Marko Gay, pa Dragoslav Pavkov
Da je Tijanić JEDINI među Srbima ne bi se Vi TOLIKO gnjavili sa nama! Tj. DAVNO bi bili u Moskvi i razmišljali KOGA da POSTAVITE za "rukovodioca" TV "Ostankino", da bi "ubedili" Ruse da je "za njihovo dobro" da se ODREKNU Sibira!? Nego budi ZADOVOLjAN ONIM što Tijanić NIJE URADIO, a MOGAO je! ZAMISLI npr. OPET NA ČELU RTS Dragoljuba Milanovića!? Čovek je bio VAŠA ŽRTVA, VERAN tata Slobi, ergo on u RTS, Ameri VAN Srbije!? Prema tome "POKRIJ se PO UŠIMA", šta ćeš više da poželiš od TRENUTNOG STANjA, a da SVI VAŠI "MOKRI BALKANSKI SNOVI" ostanu kako-tako u OPTICAJU!? Ili npr. ZAMISLI Đorđa Vukadinovića na čelu RTS!? Dobro neću te više dirati, jer iako si "gej"& Amerikanac, ipak si NEKAKAV čovek!? Sad Vi Dragoslave! Pobogu čoveče, kako niste primetili da je "Rđosav" CRVEN "do koske" i da on više voli da PLjUCKA po crkvi nego "leba da jede", ma bila u pitanju i OVAKVA crkva!? Uostalom, PO USTAVU SPC I "VERNI NAROD" ima NEKI UTICAJ na crkvu, pa ćemo KAD SE STEKNU USLOVI ponešto PRIUPITATI VLADIKE!?
Preporuke:
3
2
84 sreda, 30 oktobar 2013 15:23
Rđosav
thinking maize:
... Pobogu čoveče, kako niste primetili da je "Rđosav" CRVEN "do koske" i da on više voli da PLjUCKA po crkvi nego "leba da jede", ...
... pa ćemo KAD SE STEKNU USLOVI ponešto PRIUPITATI VLADIKE!?

... aaa... a sad `nije politički trenutak`, `nije vrijeme` - što bi rekao Drug Maršal? E pa - ja sad pitam, operisan od smisla za pravo vreme: zašto Crkva masovno krštava decu nekrštenih i nevenčanih? - zašto Crkva drži opela samoubicama i ateistima (onima koji su ostavili amanet da budu kremirani)? - zašto Crkva masovno venčava pevaljke i biznismene koji nisu uredno ni razvedeni iz prethodnih brakova?

Zašto? - zato. Zato što je Crkva paradigma cinizma i pokvarenosti. Sa sve pederastijom u svojim redovima (uporedi: Kačavenda...) koja je i osnovni motiv da se bude protiv peder-bala, po sistemu: ćuti, ne otkrivaj položaj...

Dixi.
Preporuke:
4
5
85 sreda, 30 oktobar 2013 17:21
thinking maize@ Rđosav
"Rđosave" "rđa te ne ubila" i nikad "rđom prokapao", što se javljaš kad nije tebi upućeno!? Mnogo mi ličiš na "Reddy"-ja, al zaostaješ za njim po žestini i potkovanosti!? Drugo, ti crkvu shvataš ko NVO, a crkva je, STROGO GOVOREĆI, stvar njenih ČLANOVA, ergo KLIRA, MONAŠTVA i LAST BUT NOT LEAST VERNOG NARODA!? Dalje, da bi mogao da mi šta zameriš, moraš da POZNAJEŠ Ustav SPC, koji potiče iz 1934 i koji, AKO SE STRIKTNO POŠTUJE, može da bude "GADAN" za te i takve vladike!? Ne boje se vladike toliko ZATVORA, o kome voliš kao ATEISTA da pričaš, koliko se boje RAŠČINjENjA, još gore, ako je SRAMNO!? Da se vladika RAŠČINI može da POKRENE BILO KOJI VERNIK, ako se vladika činjenjem i rečju OGLUŠIO o PRAVOSLAVNU DOGMU& JAVNI MORAL!? Pokojni patrijarh Pavle komentarišući BESRAMNO BOGAĆENjE nekih vladika rekao je: "ŠTA BI BILO da NISU DALI ZAVET SIROMAŠTVA!?" i time OTVORIO put njihovog MOGUĆEG RAŠČINjENjA! Obaška SUMNjE u PEDOFILIJU i OTVORENO UNIJARSTVO dobrog dela naših vladika! No, o tome ti POJMA NEMAŠ!
Preporuke:
5
5
86 sreda, 30 oktobar 2013 17:30
Rđosav
"Rđosave" ..., što se javljaš kad nije tebi upućeno!?

... pa ja to onako parlamentarno. Pominjanje imena daje pravo na repliku. Ili si ti zaveo neka druga pravila?!
Preporuke:
3
2
87 sreda, 30 oktobar 2013 23:51
temeljan
"Srpska elita je temeljno opljačkala državu i izdala ..."
Tačno. Ali, g.Tijanić je bio deo te elite.
Ima još pametnih i darovitih novinara u Srbiji. Ali, jedva preživljavaju, jer nemaju onaj dar koji je g. Tijaniću omogućio da stekne skup stan na najskupljem mestu u skupom Beogradu, i pride džipove i lagodnu potrošnju. Upravo u vreme kad su o tome ko će šta imati i steći odlučivali oni koje on zove elitom. Bez njih se to nije moglo, a oni su imali određene zahteve i uslove. G. Tijanić ih je, očigledno, ispunjavao na zadovoljstvo elite. Sposoban čovek, elita!
Preporuke:
5
0
88 četvrtak, 31 oktobar 2013 04:26
Miodrag Lupulov
Nekoliko ljudi svedoče o jednom čoveku koji je sišao sa scene. Ambijent podseća na Kurosavin "Rašomon (nepravedno je ne spomenuti literarni predložak - Akutagavinu priču "U čestaru"), ali su propozicije drugačije jer pokojniku nije omogućeno pravo na repliku i na završnu reč. Kritičari se između sebe razlikuju samo u stepenu brzopletosti - koliko je koji od njih spreman da razvije svoju priču, zanemarivši nepisani etički tabu da bi sa izricanjem presude valjalo sačekati, bar dok se pokojnikovo telo ne ohladi i impulsivni utisci u našim glavama ne uravnoteže i slegnu. Na kraju, skoro svaki od govornika oseti nelagodu zbog izgovorenog, a u svim danima koji slede ta nepijatnost raste, jer ostaje mučan utisak da smo kao društvo uglednih građana okupljeno oko Doktora Tulpa, nelegalno prisustvovali jednom času anatomije, ugrozivši time dostojanstvo pokojnika, koji je nemoćan da nam se suprotstavi.
Preporuke:
2
1
89 četvrtak, 31 oktobar 2013 04:49
Miodrag Lupulo 2.deo
Pre ili kasnije, svako od saučesnika osetiće krivicu zbog toga što je uzeo učešća u poziranju za grupnu fotografiju iznad mrtvog lava, kome je svako izmerio rep, ne obazirući se na bol koji će porodica preminulog poneti sa izrescima iz novina koji se doživotno čuvaju kao relikvija. Civilizacijski je standard da se u ovakvim trenucima pokaže suzdržanost, pijetet i empatija. Zato se od nekrologa očekuje da bude kratak,čime se sužava mogućnost da napravimo greške, koje naknadno ne vredi ispravljati. Uvek će biti vremena za rekapitulaciju i davanje konačnog suda, ali u danu kad nas pokojnik zauvek napušta, valja da mu se poželi srećan put i o njemu kaže poneka lepa reč, tek da popuni skromni zavežljaj, koji svako od nas otvara pred konačnim sudijom. Aleksandar Tijanić je bio običan smrtnik i grešnik, poput svih nas, ličnost koja je živela svoj život na javnoj sceni, izložena reflektorima i kamerama "velikog brata" u kome je nastupao u bezbroj epizoda i u nekoliko glavnih uloga.
Preporuke:
4
1
90 četvrtak, 31 oktobar 2013 04:52
Miodrag Lupulov 3.deo
Njegov agresivni nastup morao je da privuče pažnju svakoga, ljudi ga neće pamtiti po njegovim delima ili nedelima, po etosu, nego po neiscrpnoj fajterskoj energiji, grubom i neodoljivom šarmu žestokog momka, koji je bio i grubijan i u nešto ređim prilikama džentlmen, čovek sa prepoznatljivim stilom, koji je postao obrazac koji mnogi oponašaju, ali se niko još nije primakao visokim standardima koje je postavio. I oni koji ga nisu voleli, pa čak i oni koji su ga mrzeli, zauvek će ga pamtiti kao nenadmašnog polemičara, koji je porazio sve protivnike koji su mu u toj disciplini izašli na megdan, ne ustežući se da mnoge od njih nokautira i ponizi. Svojim prisustvom obogatio je novinarstvo i obezbedio sebi svu slavu u jednom efemernom domenu koji, s pravom, nikada neće omogućavati neprolazni ugled koji se stiče u literaturi. Možda bi se moglo reći da je protraćio redak i dragocen božiji dar izbegavši da postane rasni pisac, ugledni književnik, za šta je imao sve uslove.
Preporuke:
3
3
91 četvrtak, 31 oktobar 2013 04:55
Miodrag Lupulov 4.deo
Dopustio je sebi da postane plastična ikona u jednom petparačkom svetu i vremenu, umesto da postane etalon - neko čiju vrednost ne bi mogli da ospore ni ljudi, ni vreme. Ali, ruku na srce, ljudi koji su u našoj generaciji uspeli da odole tom iskušenju mogli bi se izbrojati na prste. Zato smo mi, njegovi savremenici dužni da mu se poklonimo, pre nego što na njegov sanduk bacimo bilo grudvu zemlje, bilo kamen.
Preporuke:
3
4
92 četvrtak, 31 oktobar 2013 09:42
thinking maize@ Rđosav i još ponešto
Ono što me ZADIVLjAVA kod Vas "crvendaća" jeste da UZIMATE SAMO ONO ŠTO Vama ODGOVARA, pa to posle PROGLAŠAVATE za "istinu"!? O MORALNOSTI takve SELEKTIVNE "istine" neću sad, dovoljno sam puta o tome govorio za mojih BESKRAJNIH polemika sa DRUGOM "Reddy"-jem i inim "crvendaćima", ovde ću samo naglasiti što je jedan komentator PRIMETIO "glede" aktuelnog POKOJNIKA: "I Tijanić je BIO DEO te PLjAČKAŠKE "elite"!" A i kako ne bi kad su se SVI ONI izmileli ispod Brozovog ŠINjELA, uključujući i Vas CRVENE "puriste"! Kad to SAMI SEBI PRIZNAMO i shvatimo da nas je PREKO Broza stara Austrougarska skoro ZADAVILA, onda ćemo ZNATI KAKO! Uzgred, hrvatski socijalisti, komunisti I USTAŠE "rešavale" su SOCIJALNI problem u Hrvatskoj UBIJANjEM ili PROTERIVANjEM Srba i UZURPACIJOM NjIHOVE IMOVINE! A srpski socijalisti, komunisti i SVI NjIHOVI NASLEDNICI "rešavali" su SOPSTVENI SOCIJALNI POLOŽAJ UBIJANjEM ili PROTERIVANjEM srpske buržoazije, a potom PLjAČKOM novog nominalnog vlasnika te imovine, srpskog radništva!?
Preporuke:
1
0
93 četvrtak, 31 oktobar 2013 10:12
thinking maize@ Miodrag Lupulov
G-dine Miodraže PONOVO PROČITAJTE gornji intervju, a POSEBNO autorovu izjavu da priprema KNjIGU, kao činjenicu za koju je ŠIRA JAVNOST saznala tek samom smrću Tijanićevom: da je umro od RAKA! Ergo, SAM POKOJNIK se POTRUDIO da SVIMA "iz groba" ODGOVORI kako to SAMO ON UME! Uostalom, jer čusmo pre neki dan kako je "SLISTIO za DORUČAK" aktuelnog ministra (ne)kulture!? Prema tome, ne bojim se ja za Tijanića, znaće on da se brani I SA ONOGA SVETA, više se bojim "poštovaoca" njegovog "lika i dela"! Tj. ako bih sada video da mu NEKROLOG i POSMRTNO slovo piše i čita npr. Basara ZNAO bih da je VRAG ODNEO ŠALU! Ako bi tako nešto uradio npr. Dragoljub Milanović, onda bih rekao: "Sale izvini, preterao sam"! Prema tome DOBRO GLEDAJTE KO ĆE PISATI i ČITATI NEKROLOG! Kao i KO ĆE BITI novi GLODUR JASER-a!? A što se tiče ovakvih komentara, paaa, "ZA DOBRIM KONjEM PRAŠINA SE DIŽE"!
Preporuke:
1
0
94 četvrtak, 31 oktobar 2013 12:07
Rđosav
Još jedno slučajno sećanje na Pokojnika - pa neću više:

- one tamo zime (valjda `90-`91) pred odcepljenje Slovenije, ukačimo kola na voz za Ljubljanu (idemo na skijanje u Austriju, pa da ne vozimo tol`ki put.) Ljuto zimsko jutro, a na peronu - sve neki fini svet, vidi se: elita beogradska. Stoje Tijanić i Dušan Kovačević, razgovaraju, čekaju auto-voz iz Kopra. Stižu im nova kola. Tada već Slovenci rade šta `oće, ukidaju carine na kola - briga ih za Zastavu - i uvoze preko Kopra nova kola sa Zapada. Naravno da su pripadnici Bg elite imali jake veze i u Zg i u Lj te su svi pazarili - čini mi se neke francuze, šta li...

Refren:

I kod Tita - bili su elita!
Preporuke:
6
1
95 četvrtak, 31 oktobar 2013 14:04
...
porazio sve protivnike koji su mu u toj disciplini izašli na megdan,

Da, svi su protivnici poraženi, baš niko nije ostao.

ne ustežući se da mnoge od njih nokautira i ponizi.

Tačno. Ljudi se dele na vaspitane i nevaspitane. Ne treba mnogo premišljati kojoj vrsti je AT pripadao. Zar je teško poniziti "protivnika" ako je to jedini cilj "polemike"?

Svojim prisustvom obogatio je novinarstvo i obezbedio sebi svu slavu u jednom efemernom domenu
Obogatio novinarstvo?" Čime!? Govorimo li o istoj stvari? I o istoj osobi? A što se slave tiče, slava mu!
Preporuke:
13
1
96 četvrtak, 31 oktobar 2013 22:28
Rđosav
Ma sve su to gluposti. Tijanić je bio - pre svega - Ante-Markovićevac. U to vreme sva srpska antimiloševićevska opozicija bila je okupljena oko dva stožera: Ante Markovića i Vuka Draškovića. Trećeg stožera nije bilo.Bilo je tragikomično gledati `ove naše` - eminentna novinarska pera, Tijanića, Bobić-Mojsilovićku i ine - kako su ispaljeni od kolega Hrvata i Slovenaca. Svi su - naravno - bili protiv Slobe, deleći hrvatsko-slovenačku podmetačinu da Sloba `razbija Jugoslaviju.` A kad su se preko noći Hrvati i Slovenci svrstali uz svoje separatizme - `naši` su se pokunjeno vratili u Beograd, ali - nastavili protiv Slobe. Iako su imali najneposredniju evidenciju da su ih kolege malo - iskoristile. Pa odbacile. Mizerno. Tužno. Srpski...
Preporuke:
6
0
97 četvrtak, 31 oktobar 2013 23:13
seljak bezemljaš
Nisam čitao tekstove Aleksandra Tijanića. Tačnije, u nekoliko navrata, računajući i ovaj intervju, pročitao sam napisano, na preskok.
Tekstovi su namenjeni čoveku stvorenom u naglom skoku iz čobanske civilizacije u potrošačko društvo.
Pa se tom cirkusantu i nesposobnjakoviću objašnjava ko je kriv, što je njemu ostalo "gospodstvo" a nije mu ostao trošak. Dakle, većina.

Naše novinarstvo se poprostačilo kao izraz opšteg prostačenja.Pre devedesetih.

Podsećam.
Obavljajući poslove nacionalnog oslobođenja i stvaranja države,dakle rukujući sa kuburom, mi smo sa zakašnjenjem osluškivali sebe izvan sebe i u čizmama od sedam milja, uspešno trčali od romantizma do modernizma...i uhvatili priključak.

U FILOZOFIJI PALANKE odbačen je sav trud naše građanske kulture. Knjiga je pisana 1969.g. i izraz je ideologije koja je vladala 45 g.
TO JE OSNOVA I PODLOGA SVEKOLIKOG PROSTAŠTVA
Druga srbija tu dođe kao otrovne gljive koje rastu
iz zemlje u kojoj truli panj i delovi srušenog stabla.
nastavak
Preporuke:
4
2
98 četvrtak, 31 oktobar 2013 23:34
seljak bezemljaš
nastavak
Aleksandar Tijanić je nesporno bio sposoban čovek.

Većina sposobnih ljudi, koje sam upoznao uklapala se u postojeće, dosta đubrovito stanje.
Uvek za sobom vuku celu svitu, kojekakvih.

Znam i one koji nisu hteli da "učestvuju" pa su se marginalizovali.

Postoje i talentovani. Talenti uvek uspeju da stvore delo.
Nešto dragoceno a beskorisno.
Preporuke:
1
5
99 petak, 01 novembar 2013 00:36
Rđosav
seljak bezemljaš:
Nisam čitao tekstove Aleksandra Tijanića...
Pa ti reče da si studirao prava tamo `70-tih? Stara kajla, a? A `80-tih? Nisi čitao NIN (Bg) i danas (Zg)? Tijanić i Tirnanić, a tamo Tanja Torbarina i Jelena (Lovrić?) Pa što se ti javljaš kad si ignorant. A ovamo - `društvenjak`? Kažem ja: iz moje (i svih ostalih) gimnazijske generacije samo su oni najslabiji išli na Pravo i Ekonomiju.

Imao je zanatsku veštinu, drskost i dozu hrabrosti. Bio je najbolji - u slaboj konkurenciji. Jer ta branša vrvi od idiota. Ali ništa nije pokazao `glede` političke dalekovidosti - što bi jedan obavešten novinar morao. Bio je samo naknadni komentator, i to neobjektivni, lični, sujetni. Polemičar? - da, dok ne naleti na Šešelja.

A kao direktor RTS-a? Loš. Kakav je program stvorio? Po dva krvava američka filma svako veče. I gomila repriza. I saradnja sa Đilasom i Šaperom, s kojima je krčmio reklamno vreme RTS - inače državni resurs. Svi bili dobri u tom poslu. Super..
Preporuke:
7
0
100 nedelja, 03 novembar 2013 11:49
seljak bezemljaš
Ništa ti Rđosave ne ide od ruke.
Celinu ne možeš da vidiš, a grešiš i u detaljima.
Nisam pravnik.Ni ekonomista. U gimnaziju nisam išao.
Jesam, nekada davno za njih po nekad nešto pisao, računajući i diplomski. Jesam, onako za sebe čitao sve gimnazijske udžbenike, računajući i zagrebačko izdanje POVIJEST FILOZOFIJE Nevenke Vejnović za gimnazije,treće izdanje iz 1968.g.
U beogradskim udžbenicima bilo je previše marksizma.
Glupo Rđosave.Marks i ovako i onako, ali njegovi tumači....
Sve je ovo nevažno. Ostaje Rđosave, tvoja nesposobnost da sagledaš celinu slike. Vidiš tebi važne detalje. Pošto je ta vrsta površnosti česta,vredi je objasniti.

Kao novinar sigurno si čuo za teoretičara medija, Maršala Makluana. U knjizi GUTEMBERGOVA GALAKSIJA, navedeni autor objašnjava zašto jedno afričko pleme
nije razumelo kratak edukativni film o uništavanju
komaraca. Celo pleme je videlo nekakvo pile. Koje je u trenu manjem od sekunde protrčalo u dnu kadra.
nastavak
Preporuke:
4
0
101 nedelja, 03 novembar 2013 15:09
seljak bezemljaš
nastavak
Film se gleda tako što je gledalac kamera, i to pleme nije razumelo.
Rđosavi su preskočili onaj deo gutembergove galaksije koju čine knjige i dočepali se novina.
U selu novine služe da se potpali vatra, neki u novine zamotavaju koješta a pocepane na ekseru služile su i umesto toalet papira.

Rđosavi se obrazuju iz novina.
Površna priroda i ista takva ideologija našle novine kao zgodan medij za spoj.
Rđosavima stalno izmiče celina slike.
"Markovićevci" u koje vi ubrajate Aleksandra Tijanića,Mirjanu Bobić-Mojsilović i ine,je mladica koja je isterala iz starog panja srpskog jugoslavisanja
koji komunisti od 1945.g kaleme strahom i privilegijama.
Nisu njih "ispalile" kolege Slovenci i Hrvati.
Znalo se da oni prave svoje države. Kardelj je o tome napisao knjigu 1939.g. ponovo štampanoj 1956 KPJ je to jasno stavljala do znanja, ustave i zakone da ne spominjemo.
nastavak
Preporuke:
6
0
102 nedelja, 03 novembar 2013 17:04
seljak bezemljaš
nastavak
Spomenuti i nespomenuti su to znali.Nije se to moglo NEZNATI.
To je prosto jedna trgovačka priča. Njihova pisanija
su njihova roba. I tako su oni "jugoslavisali" jer im je publika to trošila. Slinave priče za slinavu publiku. Mnogo, premnogo lagarije.
Kao tekstovi novokomponovanih narodnih pesama. Ili Balaševića. Sve je to MEGATREND.
Znanje i osećanja jesu verovatno lažni ali su pare prave. A potrošačko smo društvo. Zar ne.
I šta možemo prigovoriti Aleksandru i inima.
Ili Mići. Primeti li neko da su diplomci "šupljeg" znanja. Naravno mnogi će ostati kratkih rukava.
To je u prirodi lagarije.
Narodu koji se dugo plašio da će Čkalja ako ne likvidiran onda sigurno uhapšen svi pričaju kao su i sami izloženi stradanju.
To je priča koju su uigrali naši "disidenti" kod Tita.
U suštini radi se o dobroj proceni ko je slab i odlazi i davati mu nogu a dolazi pa mu dati ruku.
A kada je nerešeno napadati ali ne stvarne interese.
Uhodana taktika visoke škole ulizištva.
nastavak
Preporuke:
7
0
103 sreda, 06 novembar 2013 08:32
@ZORAN
Napisali ste odličan komentar - pravi mali esej! Čestitam!
Preporuke:
1
0
104 nedelja, 10 novembar 2013 00:10
Turas
"bezemljaš" Gospodine, izkomentarisaste ne samo lik i delo AT,već i kompletnog ulizištva što tavori na marginama srbijice. Mojoj malenkosti nisu jasni atributi koji se lepe jednoj personi koja može SAMO u Srbiji da prosperira kao "hrabar , sposoban "(što može da bude i drugačije tumačeno)dok stvarna biografija se može iskazati jednom rečju.-arschkricher/nemački je najizražajniji jezik ,šteta što Šekspir nije bio nemac. Vrlo cenim i pratim vaše komentare. Pozdrav.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner